- EN: This page is not translated to English.
Licencja krajowa ANSYS 2023/24
Licencja krajowa ANSYS 2022/23 wygasa dnia 31 czerwca 2023 r.
Opis postępowania
Proces zakupu licencji krajowej ANSYS 2023/24 wymaga porozumienia między ośrodkami potwierdzającego, że postępowanie będzie prowadzone przez ICM UW. Wszystkie jednostki zainteresowane zakupem powinny podpisać Porozumienie, Oświadczenie oraz Zamówienie. Termin odesłania tych dokumentów, mija dnia 5 kwietnia 2022 r.
Porozumienie oparte jest o art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Jak podpisać dokumenty
Dokumenty można podpisać elektroniczne (podpis kwalifikowany) lub własnoręcznie.
Dokument | Strony | Podpis własnoręczny | Podpis elektroniczny |
---|---|---|---|
Porozumienie | 1-6 | 1 egzemplarz | 1 egzamplarz, podpis kwalifikowany |
Porozumienie | 7 | 40 egzemplarzy po jednym dla każdej ze stron porozumienia :) | 1 egzamplarz, podpis kwalifikowany |
Oświadczenie | 1-2 | 1 egzemplarz | 1 egzamplarz, podpis kwalifikowany |
Zamówienie | 1-6 | 1 egzemplarz | 1 egzamplarz, podpis kwalifikowany (Zamawiający). Dopuszczalny jest podpis profilem zaufanym dla Lokalnego Opiekuna Licencji ANSYS. |
Dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania (proszę nie przesuwać stron w plikach) znajdują się w linkach poniżej:
-
Porozumienie w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WORD.
-
Zamówienie (liczba licencji którą dana jednostka planuje kupić) jest generowane automatycznie na podstawie Szablonu w systemie https://granty.icm.edu.pl/. Za wprowadzenie danych odpowiedzialni są Lokalni Opiekunowie Licencji Krajowej ANSYS. Wygenerowane zamówienie należy podpisać.
W systemie https://granty.icm.edu.pl/ pojawiła się nowa alokacja Zamówienie ANSYS 2023/24
.

Lokalnych Opiekunów Licencji Krajowej ANSYS prosimy o wypełnienie zamówienia danymi klikając w Wystąp o zmianę (alokacji)
.
Każdorazaowo, zmiana jest zatwierdzana przez ICM UW.
W celu pobrania wygenerowanego (i zatwierdzonego) dokumentu należy kliknąć w guzik Wesja PDF
.

Jednostki, które przystępują do zakupu po raz pierszy proszone są o zgłoszenie osoby kontaktowej mającej pełnić rolę Lokalnego opiekuna Licencji Krajowej ANSYS w celu założenia konta w systemie https://granty.icm.edu.pl/. W tym celu prosimy o kontakt na adres: ansys(monkey)icm.edu.pl
Gdzie wysłać dokumenty?
Dokumenty podpisane elektronicznie
E-mail na adres:
Dokumenty podpisane własnoręcznie
Skany na adres: ansys(monkey)icm.edu.pl
Ponadto oryginały na adres:
Uniwersytet Warszawski ICM
Dział Zamówień Publicznych
ul. Tyniecka 15/17
02-630 Warszawa
Pytania?
Prosimy o kontakt na adres: