Przejdź do treści

Licencja krajowa ANSYS 2024/2025

Licencja krajowa ANSYS 2023/24 wygasa dnia 31 czerwca 2024 r.

Obecnie trwający krok procedury

Zakończyliśmy zbieranie Deklaracji (pkt 1) zakupu licencji krajowej ANSYS 2024/25. Rozpoczynamy krok drugi i trzeci procedury tj. przesłanie wzorów dokumentów do zgłaszania uwag oraz uruchomienie lub zaktualizowanie Państwa kont.

Uwagi należy odesłać do 11.04.2024 r.

Link do formularza z deklaracją: https://forms.gle/qKaKhshVyhQdNfxJ9

Etapy procedury

  1. Deklaracja udziału - zakończona Link do formularza z deklaracją: https://forms.gle/qKaKhshVyhQdNfxJ9

  2. Aktualizacja lub założenie Państwa kont (login mailowy) w naszej bazie granty.icm.edu.pl

  3. Przesłanie informacji o wyniku rozeznania rynku oraz wzory dokumentów do akceptacji przez Państwa działy prawne - termin nadsyłania poprawek do 28.03.2024 r.

    Na tym etapie nie podpisują Państwo jeszcze dokumentów. Jest to tylko uzgodnienie wspólnej treści Porozumienia dla wszystkich jednostek.

  4. Udostępnienie w bazie granty.icm.edu.pl formularza Zamówień, Porozumienia i Oświadczenia do podpisu przez osoby upoważnione w jednostkach (upoważnienia do podpisywania porozumień międzyuczelnianych posiadają przeważnie tylko Rektorzy; po stronie opiekunów licencji leży ustalenie zakresu pełnomocnictwa i zebranie właściwych podpisów w jednostce) - termin odesłania podpisanego dokumentu do ….. około 29.04.2024 r. (termin ten zależy od czasu trwania uzgodnień z punktu 3)

    a. będzie to jeden plik pdf, zawierający wszystkie trzy dokumenty tj zamówienie, porozumienie i oświadczenie

    b. podpisane dokumenty należy zamieścić w nextcloud ICM; link w przygotowaniu.

  5. Weryfikacja zebranych dokumentów w ICM UW

  6. Ogłoszenie przetarg w ICM UW

  7. Po zakończeniu przetargu przesłanie informacje o cenach z oferty

  8. Po zakończeniu wszelkich formalności przetargowych przekazanie opiekunom licencji: umowy, protokoły odbioru klucza oraz protokoły z postępowania

  9. Wystawienie faktur przez dostawcę oprogramowania.

  10. Uruchomienie techniczne licencji na rok 2024/2025, w tym zgłoszenie adresów IP - termin od 1.07.2024 r.

Opis postępowania

Proces zakupu licencji krajowej ANSYS 2024/2025 wymaga porozumienia między ośrodkami potwierdzającego, że postępowanie będzie prowadzone przez ICM UW. Wszystkie jednostki zainteresowane zakupem powinny podpisać Porozumienie, Oświadczenie oraz Zamówienie. W tym roku Porozumienia będą podpisywane indywidualnie, pomiędzy ICM, a każdą jednostką osobno, jednak każde porozumienie będzie posiadało tą samą treść, uzgodnioną w pierwszych krokach procedury.

Porozumienie oparte jest o art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

Jak podpisać dokumenty

Dokumenty należy podpisać tylko i wyłącznie ELEKTRONICZNIE (podpis kwalifikowany).

W bazie granty.icm.edu.pl zostaną udostępnione indywidualne Porozumienia, Oświadczenia oraz Zamówienia. Pobierane będą w jednym pliku pdf, do podpisu.

Nie podpisujemy dokumentów na etapie uzgadniania treści (punkt 3 procedury). Dopiero po wpłynięciu wszystkich uwag przekażemy Państwu w bazie ujednoliconą treść Porozumienia.

Dokumenty do pobrania i odesłania

Dokumenty do pobrania dostępne będą w bazie granty.icm.edu.pl. Dokumenty podpisane podpisem kwalifikowanym należy zamieścić w nextcloud.icm.edu.pl. Link w przygotowaniu: …

Pytania?

Prosimy o kontakt na adres:

  • sprawy formalne: j.jedraszczyk(monkey)icm.edu.pl

  • kwestie techniczne: ansys(monkey)icm.edu.pl

Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ