- EN: This page is not translated to English.
Licencja krajowa ANSYS 2024/2025
Licencja krajowa ANSYS 2023/24 wygasa dnia 31 czerwca 2024 r.
Obecnie trwający krok procedury
Rozpoczynamy trzeci etap procedury tj zbieranie podpisów pod dokumentami oraz odesłanie dokumentów do ICM. I tutaj uwaga, następuje zmiana w procedurze odsyłania dokumentów (instrukcja poniżej)! Prosimy o nie odsyłanie dokumentów na nasz adres mailowy.
Termin:
Prosimy o umieszczenie podpisanych dokumentów w jednokierunkowej skrzynce do dnia 27.05
Generowanie dokumentów:
Aby wygenerować dokumenty do podpisania (jeden pdf, w którym będzie Zamówienie, Porozumienie oraz Oświadczenie), należy zalogować się do systemu alokacji zasobów ICM: https://granty.icm.edu.pl/user/login.
- Ci z Państwa, którzy posiadali już konta, logują się tak jak dotychczas. W przypadku chęci zmiany loginowego adresu email prosimy o kontakt na ansys@icm.edu.pl.
- Osobom, które biorą udział w przetargu po raz pierwszy, zostały utworzone konta. Państwa login to adres email. Do strony logowania należy przejść używając szarego przycisku "Logowanie dla konta email - bez dostępu do HPC".
Zmiany hasła (także w przypadku pierwszego logowania) można dokonać na https://granty.icm.edu.pl/user/password-reset/. Instrukcja generowania formularzy:
- Zaloguj się do systemu alokacji zasobów: https://granty.icm.edu.pl/user/login
- Przejdź do strony projektu "Licencja Krajowa ANSYS, [instytucja]"
- W części "Alokacje" przejdź do alokacji "Zamówienie ANSYS 2024/25" (niebieska ikona katalogu)
- Wciśnij przycisk "Wystąp o zmianę"
- Wypełnij formularz danymi swojej instytucji i zatwierdź je zielonym przyciskiem na samym dole (prosimy o uważne, formalne wpisywanie stanowisk osób reprezentujących jednostkę, gdyż pojawią się one w Porozumieniu)
- Poczekaj, aż przesłane dane zostaną zaakceptowane. Dane są zatwierdzane ręcznie, więc może to potrwać kilka godzin.
- Po zatwierdzeniu możesz pobrać wygenerowany formularz przy pomocy zielonego przycisku "Wersja PDF" na górze strony alokacji.
- załącznik nr 2 do porozumienia (lista instytucji) jest dostępny osobno pod adresem: https://nextcloud.icm.edu.pl/s/i8ynt9z8ZCc9KRt (hasło takie samo jak do skrzynki na podpisane dokumenty)
Odesłanie dokumentów:
Podpisane dokumenty należy zwrócić przy pomocy dedykowanej, jednokierunkowej skrzynki. Szczegółowa instrukcja (w tym adres i hasło do skrzynki) dostępna jest w części "Wstęp" wygenerowanego dokumentu.
Etapy procedury
-
Deklaracja udziału - zakończona Link do formularza z deklaracją: https://forms.gle/qKaKhshVyhQdNfxJ9
-
Przesłanie informacji o wyniku rozeznania rynku oraz wzory dokumentów do akceptacji przez Państwa działy prawne - termin nadsyłania poprawek do 28.03.2024 r.
Na tym etapie nie podpisują Państwo jeszcze dokumentów. Jest to tylko uzgodnienie wspólnej treści Porozumienia dla wszystkich jednostek.
-
Udostępnienie w bazie granty.icm.edu.pl formularza Zamówień, Porozumienia i Oświadczenia do podpisu przez osoby upoważnione w jednostkach (upoważnienia do podpisywania porozumień międzyuczelnianych posiadają przeważnie tylko Rektorzy; po stronie opiekunów licencji leży ustalenie zakresu pełnomocnictwa i zebranie właściwych podpisów w jednostce) - termin odesłania podpisanego dokumentu do ….. około 29.04.2024 r. (termin ten zależy od czasu trwania uzgodnień z punktu 3)
a. będzie to jeden plik pdf, zawierający wszystkie trzy dokumenty tj zamówienie, porozumienie i oświadczenie
b. podpisane dokumenty należy zamieścić w nextcloud ICM; link w przygotowaniu.
-
Weryfikacja zebranych dokumentów w ICM UW
-
Ogłoszenie przetarg w ICM UW
-
Po zakończeniu przetargu przesłanie informacje o cenach z oferty
-
Po zakończeniu wszelkich formalności przetargowych przekazanie opiekunom licencji: umowy, protokoły odbioru klucza oraz protokoły z postępowania
-
Wystawienie faktur przez dostawcę oprogramowania.
-
Uruchomienie techniczne licencji na rok 2024/2025, w tym zgłoszenie adresów IP - termin od 1.07.2024 r.
Opis postępowania
Proces zakupu licencji krajowej ANSYS 2024/2025 wymaga porozumienia między ośrodkami potwierdzającego, że postępowanie będzie prowadzone przez ICM UW. Wszystkie jednostki zainteresowane zakupem powinny podpisać Porozumienie, Oświadczenie oraz Zamówienie. W tym roku Porozumienia będą podpisywane indywidualnie, pomiędzy ICM, a każdą jednostką osobno, jednak każde porozumienie będzie posiadało tą samą treść, uzgodnioną w pierwszych krokach procedury.
Porozumienie oparte jest o art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Jak podpisać dokumenty
Dokumenty należy podpisać tylko i wyłącznie ELEKTRONICZNIE (podpis kwalifikowany).
W bazie granty.icm.edu.pl zostaną udostępnione indywidualne Porozumienia, Oświadczenia oraz Zamówienia. Pobierane będą w jednym pliku pdf, do podpisu.
Nie podpisujemy dokumentów na etapie uzgadniania treści (punkt 3 procedury). Dopiero po wpłynięciu wszystkich uwag przekażemy Państwu w bazie ujednoliconą treść Porozumienia.
Dokumenty do pobrania i odesłania
Dokumenty do pobrania dostępne będą w bazie granty.icm.edu.pl. Dokumenty podpisane podpisem kwalifikowanym należy zamieścić w nextcloud.icm.edu.pl. Link w przygotowaniu: …
Pytania?
Prosimy o kontakt na adres: