Przejdź do treści

Licencja krajowa ANSYS 2024/2025

Licencja krajowa ANSYS 2023/24 wygasa dnia 31 czerwca 2024 r.

Obecnie trwający krok procedury

Rozpoczynamy trzeci etap procedury tj zbieranie podpisów pod dokumentami oraz odesłanie dokumentów do ICM. I tutaj uwaga, następuje zmiana w procedurze odsyłania dokumentów (instrukcja poniżej)! Prosimy o nie odsyłanie dokumentów na nasz adres mailowy.

Termin:

Prosimy o umieszczenie podpisanych dokumentów w jednokierunkowej skrzynce do dnia 27.05

Generowanie dokumentów:

Aby wygenerować dokumenty do podpisania (jeden pdf, w którym będzie Zamówienie, Porozumienie oraz Oświadczenie), należy zalogować się do systemu alokacji zasobów ICM: https://granty.icm.edu.pl/user/login.

  • Ci z Państwa, którzy posiadali już konta, logują się tak jak dotychczas. W przypadku chęci zmiany loginowego adresu email prosimy o kontakt na ansys@icm.edu.pl.
  • Osobom, które biorą udział w przetargu po raz pierwszy, zostały utworzone konta. Państwa login to adres email. Do strony logowania należy przejść używając szarego przycisku "Logowanie dla konta email - bez dostępu do HPC".

Zmiany hasła (także w przypadku pierwszego logowania) można dokonać na https://granty.icm.edu.pl/user/password-reset/. Instrukcja generowania formularzy:

  1. Zaloguj się do systemu alokacji zasobów: https://granty.icm.edu.pl/user/login
  2. Przejdź do strony projektu "Licencja Krajowa ANSYS, [instytucja]"
  3. W części "Alokacje" przejdź do alokacji "Zamówienie ANSYS 2024/25" (niebieska ikona katalogu)
  4. Wciśnij przycisk "Wystąp o zmianę"
  5. Wypełnij formularz danymi swojej instytucji i zatwierdź je zielonym przyciskiem na samym dole (prosimy o uważne, formalne wpisywanie stanowisk osób reprezentujących jednostkę, gdyż pojawią się one w Porozumieniu)
  6. Poczekaj, aż przesłane dane zostaną zaakceptowane. Dane są zatwierdzane ręcznie, więc może to potrwać kilka godzin.
  7. Po zatwierdzeniu możesz pobrać wygenerowany formularz przy pomocy zielonego przycisku "Wersja PDF" na górze strony alokacji.
  8. załącznik nr 2 do porozumienia (lista instytucji) jest dostępny osobno pod adresem: https://nextcloud.icm.edu.pl/s/i8ynt9z8ZCc9KRt (hasło takie samo jak do skrzynki na podpisane dokumenty)

Odesłanie dokumentów:

Podpisane dokumenty należy zwrócić przy pomocy dedykowanej, jednokierunkowej skrzynki. Szczegółowa instrukcja (w tym adres i hasło do skrzynki) dostępna jest w części "Wstęp" wygenerowanego dokumentu.

Etapy procedury

  1. Deklaracja udziału - zakończona Link do formularza z deklaracją: https://forms.gle/qKaKhshVyhQdNfxJ9

  2. Przesłanie informacji o wyniku rozeznania rynku oraz wzory dokumentów do akceptacji przez Państwa działy prawne - termin nadsyłania poprawek do 28.03.2024 r.

    Na tym etapie nie podpisują Państwo jeszcze dokumentów. Jest to tylko uzgodnienie wspólnej treści Porozumienia dla wszystkich jednostek.

  3. Udostępnienie w bazie granty.icm.edu.pl formularza Zamówień, Porozumienia i Oświadczenia do podpisu przez osoby upoważnione w jednostkach (upoważnienia do podpisywania porozumień międzyuczelnianych posiadają przeważnie tylko Rektorzy; po stronie opiekunów licencji leży ustalenie zakresu pełnomocnictwa i zebranie właściwych podpisów w jednostce) - termin odesłania podpisanego dokumentu do ….. około 29.04.2024 r. (termin ten zależy od czasu trwania uzgodnień z punktu 3)

    a. będzie to jeden plik pdf, zawierający wszystkie trzy dokumenty tj zamówienie, porozumienie i oświadczenie

    b. podpisane dokumenty należy zamieścić w nextcloud ICM; link w przygotowaniu.

  4. Weryfikacja zebranych dokumentów w ICM UW

  5. Ogłoszenie przetarg w ICM UW

  6. Po zakończeniu przetargu przesłanie informacje o cenach z oferty

  7. Po zakończeniu wszelkich formalności przetargowych przekazanie opiekunom licencji: umowy, protokoły odbioru klucza oraz protokoły z postępowania

  8. Wystawienie faktur przez dostawcę oprogramowania.

  9. Uruchomienie techniczne licencji na rok 2024/2025, w tym zgłoszenie adresów IP - termin od 1.07.2024 r.

Opis postępowania

Proces zakupu licencji krajowej ANSYS 2024/2025 wymaga porozumienia między ośrodkami potwierdzającego, że postępowanie będzie prowadzone przez ICM UW. Wszystkie jednostki zainteresowane zakupem powinny podpisać Porozumienie, Oświadczenie oraz Zamówienie. W tym roku Porozumienia będą podpisywane indywidualnie, pomiędzy ICM, a każdą jednostką osobno, jednak każde porozumienie będzie posiadało tą samą treść, uzgodnioną w pierwszych krokach procedury.

Porozumienie oparte jest o art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

Jak podpisać dokumenty

Dokumenty należy podpisać tylko i wyłącznie ELEKTRONICZNIE (podpis kwalifikowany).

W bazie granty.icm.edu.pl zostaną udostępnione indywidualne Porozumienia, Oświadczenia oraz Zamówienia. Pobierane będą w jednym pliku pdf, do podpisu.

Nie podpisujemy dokumentów na etapie uzgadniania treści (punkt 3 procedury). Dopiero po wpłynięciu wszystkich uwag przekażemy Państwu w bazie ujednoliconą treść Porozumienia.

Dokumenty do pobrania i odesłania

Dokumenty do pobrania dostępne będą w bazie granty.icm.edu.pl. Dokumenty podpisane podpisem kwalifikowanym należy zamieścić w nextcloud.icm.edu.pl. Link w przygotowaniu: …

Pytania?

Prosimy o kontakt na adres:

  • sprawy formalne: j.jedraszczyk(monkey)icm.edu.pl

  • kwestie techniczne: ansys(monkey)icm.edu.pl

Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ